bye house

När vårt hus låg ute på nätet för att säljas la jag upp bilder i ett inlägg från fotograferingen så för er som inte vet hur det såg ut innan kan se det här . Kändes konstigt att se alla prylar och sånt borta. Allt har gått så fort. För tre veckor sedan så fanns det mesta på sin plats liksom. De senaste fem dagarna har allt hamnat i lådor och sånt. Kommer sakna huset jättemycket även fast jag inte gillade att alla på huslängan delade trädgård utan här har vi en stor och egen. Okej, enough with the heavy. Nu ska jag bjuda på bilder från Grönan i fredags!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin