confession

Ja, för er som inte vet det så är det så att jag ska flytta. Och inte bara till någon tjusig villa i Mälarbaden utan hela 60 mil härifrån. Till vårt hus i Båstad. Därför hade vi husvisning idag. Lite läskigt att folk har gått runt i vårt hus och kollat runt liksom. Har varit rädd att folk ska sno grejer under visningen men än så länge saknar jag inte något, haha! Vårt hus ligger till och med ute på nätet så jag tänkte dela med mig lite av bilderna som togs när jag var hemma och var sjuk för en vecka sedan:













Lite av bilderna fotografen tog. Vill ni veta mer om flytten, fråga på!



Postat av: M

sluta jag blir gråtfärdig! :/

2011-05-30 @ 22:02:46
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

måste du flytta?

2011-05-31 @ 18:58:28
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin