life

En vän, någon alldeles underbar att dela allt med som alltid finns där.
Ett hus, ett hem, en plats att vara, trivas och bo.
Skolan, plugg, lärare, vänner, trötta dagar.
En dag, en tid att göra något meningsfullt eller inget alls. Just make it count.
En värld, en plats för oss alla att finna sig själva och sin egen väg.
Solen som ger liv åt allt. Stjärnorna vi alltid älskar. Eller hatar.
En låt, en text, en mening, en känsla.
En vänskap, en axel att luta sig mot, leenden och skratt.
En kärlek, något alldeles underbart, något som har en början och inget slut. Eller krossas i miljoner bitar.
En tår, hemska känslor, förloranden, en mindre själ i världen.
Ett liv, tiden man har att leva, tid att ta sig bort, tid att ta sig hit, tid att leva.
Tid är allt vi har. Ta vara på den. Snart är den ett minne blott.. Make it count.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin