everyday feels like a sunday evening

Ni vet den där känslan man får en söndagkväll? Hela kroppen suckar och stönar över en ny skolvecka, helt plötsligt blir man utmattad och vill bara sova hela veckan rakt igenom och absolut inte gå upp halv sju nästa morgon efter mindre än 8 timmars sömn för att palla alla lärare, prov, läxor och skolans tråkiga korridorer ännu en vecka. Vi fick ju nyss helg!!

I slutet på sommarlovet får jag alltid den känslan. De där sista två veckorna känns bara allt skit och man är så inte redo för ett nytt skolår utan vill bara att sommaren ska vara för evigt. Eftersom jag alltid får den känslan och rentav hatar den eftersom den förstör sommarkänslan totalt. Därför försöker jag alltid hitta på något skitkul och försöka glömma den känslan.

I somras gjorde jag det genom att spendera en långhelg tillsammans med finaste vännen i deras hus i ljuvliga Falkenberg! Tankarna vandrade just in på just den lilla resan efterson jag saknat sommaren så mycket de senaste veckor av tråkigt regn och enstaka snöfall och jag tror inte jag är ensam..?


Postat av: Mathilda

ååh vad jag saknar deeet!!!

2012-03-12 @ 11:56:39
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin