är man sjuk så är man

Jag säger som min saknade, älskade vän Thilda: sorry för dålig uppis men vafan.. är man sjuk så är man! Elva hela långa tråkiga dagar har spenderats i sängen framför datan med PLL-marathon, designfix och knarkat alvedon och ipren som en dåre. Doktorn ringde i fredags och sa att proven visade att det var körtelfeber och att jag inte bara måste stanna hemma tills onsdag utan måste också missa träningen i två veckor när vi har uppvisning om mindre än 8 veckor..?! Fml. Och som grädden på moset, pricken över i:et och för att jag inte redan lidit tillräckligt straffar skolan mig med massor av prov och inlämningar som jag missat. Längtar bara enooormt mycket tills Thilda och fina Elinpelin kommer på fredag för en supermysig helg och mycket feeeestande! Fieeeeeeeestaaaa



Postat av: Elin Carlsson

wieee

2012-03-11 @ 23:13:39
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

woooop wooop

2012-03-12 @ 11:58:33
URL: http://beachabyy.blogg.sw


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin