There's no time left today It's a shame coz he has to go home

Ja, egentligen hade jag tänkt att resten av kvällen skulle gå till att skriva dag 1 från listan men jag fastnade i telefon med Thilda! Så vi får väl ta den imorgon istället. Hoppas ni kan vänta på min livshistoria ;). Godnatt på er!

Ps. För drygt en månad sen så började jag få utslag (liknande myggbett) på benen och i söndags såg jag att de spridit sig till magen och även halsen så idag var det allt dags att jag kollade upp det! Men självklart så visste inte doktorn nåt men gav mig antibiotika att äta tre gånger om dagen i 10 dagar. Hoppas det blir bättre, hatar att sitta med blodiga, sönderkliade bett! Tänkte bara ni skulle få veta. Äckligt! Inga mardrömmar nu bara, kära läsare.. Haha ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin