hold me even though i know you're leaving

Godkväll på er alla! Här på andra sidan burken sitter jag och mumsar lite nötter innan sängen väntar, är så galet trött! Men skolan går i alla fall bra, speciellt spanskan som jag absolut hatade hela förra terminen. Ligger ett halvt kapitel före de andra i gruppen (tror jag i alla fall!) och läraren säger att allt ser bra ut. Super! Kanske jag slipper "jag blev besviken på dig"-snacket den här terminen, som jag fick i julas..
Hoppas ni har det grymt! ♥

G'night!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin