you can never say never

Efter en supermysig dag med min Clara med mycket snack, skratt, te och varm choklad (+ lite klös från Saga som nu blivit stor katt!) sitter jag här framför datorn i mitt nymöblerade rum. Jo ni förstår, mamma hade lite kul idag medans jag slet i skolbänken och möblerade om mitt minimala rum lite för att se om det skulle kunna få plats en 1.20 säng men självfallet inte! Aja, efter att ha lagat en italiensk måltid till mi familia blir det plugg inför nationella imorgon.. Usch, jag längtar inte!! Någon annan som också är stressad inför provet??



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin