spark a match and watch the candle burn

Tack för en superkväll igår, pojkar och flickor! Och grattis än en gång Clara, hoppas din dag blev lika underbar som du hoppats. Man blir ju bara bara femton en gång..!

Idag har det varit plugg på hög nivå, hela tre timmar i sträck! Nu till kvällen blir det en liten mini-Alla hjärtans dag här hemma med familjen och pojkvännen eftersom jag har träning hela kvällen och sånt på tisdag. Styvpappa har slavat i köket hela dagen för att få ihop en mysig middag och världens godaste chokladpraliner från Chokladprinsessan står såklart på menyn! Ha en fin kväll ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin