so many gods but no love for the people

Goderkväller gullungar! Efter en mysig alla hjärtans dag med min älskling igår, en inte så mycket till sömnfylld natt efter att ha nojat att det var någon i lägenheten när vi somnade och sedan få reda på att en inbrottstjuv strollat runt nedanför på gården jagad av poliser och hundar, två timmars träning men hårda, obekväma och trånga tåspetsskor och riverdanceskor har jag nu duschat, pluggat och setat i fotbad. Dans är ingen dans på rosor ska ni allt veta, gott folk! Jag vet att bloggen får lida de nätter och kväller som inte spenderas hemma framför min älskade dator så därför tänkte jag slänga ihop lite inlägg till er nu, så håll i er!

Ps. Nu har min rara, goa mormor tagit den 6 timmar långa bilturen i snöovädret ner till oss i lilla Båstad. Haha, världens roligaste människa, hon vet bara inte själv om det..!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin