keep calm and dance on

Hej på er! Och sen var andra nationella provet avklarat, åh så skönt! Båda gick faktiskt riktigt bra och är nöjd, hoppas bara min spankslärare som ska rätta vår klass prov tycker detsamma! Efter plugg och middag är löparbyxorna och resten av träningskläderna på för sista danstimmen den här veckan. Dansar ändå fem timmar i veckan nu, men vill ha ännu mer..! Får ju inte nog, haha. Även fast vi har en hel del plugg tills nästa vecka ska jag nog ta en lugn kväll så jag har tid för bloggning och sömn så vi hörs snart igen, puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin