i think i'll love you better now

Hellooo! Efter en tuff och ansträngande vecka sitter jag här i min underbart mjuka säng och livet leker! Ja.. I wish! Nejdå, här mår man dåligt av antibiotikan och har så helt galet sjukt ont i svanken att jag knappt kan gå, ligga eller sitta upp. Inge vidare på andra sidan burken här!

Men det är fredag nu vilket är ett STORT plus. Och imorgon bär det av mot Göteborg för att spendera helgen med Pappsen jag inte träffat sen vi flyttade, i juli. Bo på hotell och strosa runt lite i Göteborg, mysigt! Tar nog med mig datorn för att kunna blogga lite här och även på TTS imorgon och på tåget! Vad har ni för planer för helgen? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin