dag 3 - 10 sanningar om mig

❂ Jag har sett vartenda avsnitt av Vänner. Alla, säkert 200 avsnitt. Och inte bara en gång, minst fem gånger var. Yes. I'm obsessed!

❂ Jag kan nästan alla Jonas Brothers låtar utantill.. Yep, nu vet ni det!

❂ Jag fullkomligt älskar Your Song och alla versioner av den! Speciella favoriter är Ellie Goulding, Janet Devlin och Hannah Lindahl.

❂ Jag klarar inte av vida byxor. Nej, tajt ska det va! Bara är så.

❂ Jag är extremt kittlig. Hur kittlig som helst! Ö.V.E.R.A.L.L.T.

❂ Varenda gång hag tittar på klockan och ser att den är 11.11, 22.22 eller 00.00, blundar jag och önskar mig något. Också om jag råkar dra ut en ögonfrans eller hitta en på kinden.

❂ Är just nu inne i en period då jag bara måste ha ögonskugga varenda gång jag sminkar mig. Känner mig helt tom utan det! Kör alltid på samma också, guldig och brun.

❂ Jag följer aldrig programmen alla andra gör, Idol, Melodifestivalen, Gladiatorerna, The Voice, Körslaget, Let's Dance, ja ni fattar. Gjorde bara det när jag var liten, nu har jag helt tappat intresset för dem. Blir så uttjatat. Men har inget emot er som gör det!

❂ Jag letar dagligen på weheartit och tumblr efter vackra bilder att teckna och de jag hittar sparar jag ner och tar mig sedan tid att få ner dem med pennan på ett papper! En jag planerar att måla när jag kommer hem är denna.


Lite onödigt snabbt fakta jag kunde komma på. Hoppas det duger för er och att det var några nya saker ni fick veta!

Postat av: Mathilda

kan inte du rita av mig? snälla?? :D

2012-02-04 @ 23:39:27
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin