21:51

Då var första nationella avklarat! Supernice! Ett kvar denna vecka, på torsdag. Tagga! Men även om provet gick bra så var resten av dagen ganska hemsk. Fick väcka reflexerna stenhårt på idrotten när två bollar på raken for mot fejan som en magnet + en spark på låret när vi körde fotboll och sen två hårda skott som träffa just på sparkpunkten och sen självklart en boll till som skulle knäcka hela lillfingret så kunde knappt röra det igen på hela dagen! Och inte nog med det så skulle jag ju självklart skämma ut mig totalt på spansklektionen. Yep, great day! Men fick i alla fall toppa dagen med ljuvlig träning så det kör vi tummen upp för!

Men imorgon kommer vara en toppendag eftersom jag och pojkvännen firar hela 4 månader! ♥ Hoppas ni mår super och ber om ursäkt för dålig bloggning.. Men kommer avsluta kvällen med dag 4 så häng kvar. Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin