Update

Ber om ursäkt att bloggen är tråkig och tom nu men det ska vi allt ändra på för trots allt plugg så leker livet just nu då jag har underbara vänner, en solig Italien resa på g om fyra dagar (!!!) är frisk och kry och får så snart börja dansa och träna igen. Och snart är sommarlovet här!! Längtar som attan tills solen skiner, värmen stiger och shorts och linne är det enda som åker på.

Ikväll håller treorna på Williams skola i något projektarbete vi ska åka och kolla på så vi hörs mer efter det, då kan ni kanske även få lite insiderbilder på min nya gymnasieskola! Puss

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin