¿YO PUEDO IR A DORMIR, POR FAVOR?

Hej på er! Jag vet att bloggen får lida lite just nu men lovar att bli bättre! Ja, träningsvärk är bara förnamnet. Har pressat så jäkla hårt så kan knappt gå haha. Och sen kommer man hem och vill bara hoppa ner i sängen men icke, för då har man en lång spanskauppsats att skriva klart. Stannade kvar på bibblan efter skolan innan jag gick iväg till dansen och råpluggade så jag hoppas verkligen att den är bra. Godnatt på er som har turen att få gå och sova, hugs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin