the great chef

Hej på er! Det kanske ni inte tror, men att stå och jobba i ett kök hela dagarna tar verkligen slut på krafterna! Idag som sagt fick jag steka över 80 kalvschnitzlar på stekheta stenar som de använder där inne, det blir så sjukt varmt så man svettas ju mer där inne än om man skulle springa ett marathonlopp! Ja, här ovan ser ni min väldigt snygga och fläckiga köksoutfit jag måste ha på mig, plus också ett svart förkläde och helst av allt också en mössa men den skiter jag i för man ser ut som Poven i den!

Idag var den roligaste dagen hittils, jag och Mange jobbade i sträck hela dagen, hann inte ens med lunchen så imorgon blir det lite mer chill. Tog lite smygbilder på köket också men de blev så dåliga så jag tar lite bättre imogon istället. Hoppas ni har det bra trots det regniga och blåsiga vädret. Nu: Pretty Little Liars!

Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

fint det där :D

2011-09-26 @ 23:15:41
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin