THE DANCEFLOOR, WHERE I BELONG

Första danslektionen avklarad! Gud så kul det var att vara tillbaka på dansgolvet. Även om det var en pyttelokal med helt nya dansare så kändes det helt fantastiskt! Men den här dansen kommer jag nog inte gå, de andra i gruppen var inte på samma nivå, jag ska nog allt gå en högre. Sen var de andra ett år yngre också.

Eftersom det är första balettlektionen imorgon så ska jag ta och sy mina tåspetsskor som min nya danslärare visade att jag skulle göra. I'm stoked! Jag får skjuta upp att fixa det sista med designen till kanske torsdag eftersom jag har så sjukt mycket plugg och nu dans på kvällarna också, men ni överlever. Ha en fin kväll så hörs vi imorgon, pussar till er! ♥

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

tack :) jag mår genast bättre idag!

det verkar som du trivs på dansen :D

2011-09-06 @ 21:04:00
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin