HAPPINESS

Godkväll på er! Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen men behövde en liten paus från bloggandet, men nu är jag tillbaka! Och med goda nyheter för idag tog jag och familjen en snabb tur till Ängelholm och Väla för att köpa tvättmaskin och kolla på en ny teve men vi kom också hem med en annan sak, bara till mig! Kika här nere så kanske ni förstår min lycka...♥

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

gud vad nice med en macbook pro :D

2011-09-24 @ 21:37:14
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin