förlåt!

Hej på er! Förlåt för jättedålig uppdatering men håller nämnligen på med en helt ny design som tar upp all ledig tid (oj, kom nyss på att jag måste hinna plugga också, hehe...) men som kommer upp imorgon! Har bara menyn kvar att fixa med. Allt kommer bli nytt och fräscht och jag är jättespänd att se vad ni tycker om den!

Ha en fin kväll och titta in imorgon för att se den nya designen!

Postat av: Mathilda

can't wait!

2011-09-03 @ 22:26:05
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin