i missss you!

Hej där alla sigges läsare, nu är det sigrids galna vän Mathilda som sitter bakom skärmen och skriver  60 mil bort från skåneland! vill  bara säga att jag saknar dig väääääääldigt mycket! har snart inte träffat dig på 3 månader sigge :( hoppas hoppas hoppas att du kommer hit på lovet! även fast du bor 60 mil bort kommer jag never forgett you, och de känns ändå som om du är här helatiden på något sett, har fortfarande inte fattat att du bor i skåne! shit! Men om nåra år så kommer jag ned till dig och då kan vi festa, hoppas att jag är välkommen! men självklat kommer jag ner innan det. så snart som möjligt! Här i Etown är läget lugnt, som alltid. Jävligt kallt bara, håller på att frysa ihjäl! ja vet inte riktigt vad jag ska skriva, ska nog gå och äta godis ocg bara ta det lungt för en gångs skull! puuuuuuuuss! i love you!

min blogg: beachbabyy.blogg.se



tidigare i våras!


Postat av: Mathilda

sv: nej klart inte!

2011-10-08 @ 21:02:54
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: Mathilda

nej vet :O men kunde inte motstå! :S

2011-10-08 @ 23:12:22
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

miss you

!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-11 @ 11:50:13
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin