time runs fast..

5 godingar från november förra året! Får se om det blir lika mycket störda bilder med riktigt najsiga miner, kojbyggande på håltimmarna och så mycket snö att man inte ens kommer fram till busshållsplatsen iår då! Vid den här tiden i Eskilstuna förra året hade vi sjukt mycket snö och nu iår vid samma tid har vi 15 plus om dagarna medans det i USA är minusgrader?! Vad har hänt med världen?

Postat av: elincarlsson

omg vilka snygga pix ;)

2011-11-03 @ 16:49:47
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin