SKAPANDE SKOLA

Under hela dagen idag så har vi haft Skapande skola. Det är ett projekt vår skola hållt på med där varje nia på skolan skriver olika manus inom klassen, i olika grupper, som sedan skickas in till han som håller i projektet som jobbar med det här professionellt (Charlie hette han) som sen väljer ut vilket manus som klassen ska filma. Mitt, Elin och Daniellas blev valt och idag började vi filma scenerna!

Alla hade olika uppgifter vi valt ut innan. Jag och Daniella var regissörer och fick bestämma, tillsammas med Charlie, hur scenerna skulle se ut, om skådespelarna skulle göra något annourlunda och en massa annat kul! Smygfotade lite under hela dagen så se hur det hela såg ut här nedan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin