i know this shouldn't be a lonely time.

Skjorta - Ralph Lauren l Kofta - H&M l Örhänge - GinaTricot

Höstiga hälsningar från en trött tjej! Kom nästan nyss hem från två timmars dansträning och genrep, uppvisning om 12 dagar (!!!). Har blivit en grej att jag skadar mig varje vecka på dansen, förra veckan stukade jag nästan halva högra foten och idag knäckte jag nästan sönder ena tån på balleten.. Skärpning, Sigrid!

Sen jag kom hem har jag pluggat spankaglosor men har tagit en liten paus nu så tänkte fylla på lite på bloggfronten, vilket jag hoppas att ni inte har något emot? Love.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin