1:a advent

Glad advent på er alla! Fast här finns det inte en enda julkänsla.. Det har stormat hela natten och blir bara värre och värre! Dundrar så mycket att man tror det åskar och regnet piskar ner, hoppas bara inte att det blev som förra gången det  var riktigt storm när ala tallar på tomten åkte ner! Usch nej, får vi be till gud att det inte händer! 

Och inte blir det en supermysig söndag för min del heller. Förutom att frysa ihjäl här i mitt rum där elementet inte funkar så ska jag hjälpa till att dammsuga halva huset och sen blir det en massa plugg! Hörs efter min långsamma död, puss på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin