GIFTS







Det här var det jag fick på min födelsedag, i lördags. Kläderna hade jag redan valt ut för en månad sedan och de är från H&M båda två. Fick också en annan klänning jag själv valt ut men den ska jag ha på avslutningen så den får ni se då, haha! Mathilda gav mig ett par ljuvligt puderrosa pärlörhängen. Mamma hade slagit in en av Seventeen-tidningarna jag har på mitt rum för att visa att jag har fått en prenumeration på den och fick 200 kr av styvfarfar. Fick också ett presentkort på Kicks av Anna! Fick andra grejer också när familjen kom igår som visas i nästa inlägg...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin