29 maj









Några bilder från igår. Igår så fyllde bror min år och då kom familjen hit för att fira mig, William och också Erik som på något konstigt sätt fyller år på precis samma dag som jag! Vi firade också några andra familjemedlemmar som nyligen fyllt år. Ja ni ser ju vad jag fick! Morbrorn ger alltid en kexchokladpåse som de innan klippt upp och stoppat ner pengar i och sedan tejpar ihop på något fifinurligt sätt. När jag var liten gick jag alltid på det, haha! Nu ser jag tejpen men det gjorde jag inte då! Pengarna är ibland också ihopvikta till shortor, jättegulligt haha. Nej, nu ska jag ta och packa ihop lite grejer att ta med mig till middagen hos mormor. Det är nämnligen så att vi har husvisning... förklarar senare!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin