SNÖVIT





























































Erik hade med sig sitt jobbs systemkamera och fotade lite. Blev en riktigt stor bildbomb men ville dela med mig av dem! Han tog hela 313 stycken så tog ett tag att välja ut dem och tog även ett bra tag att ladda upp allihop! Men det var nog det bästa sättet att fira sin födelsedag tror jag. På teatern med sina vänner och gör något man brinner för...




Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

asgrymma bilder :D coolaaaaaa

2011-05-29 @ 20:38:08
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart dansar du?

2011-05-29 @ 20:42:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin