TORSHARG







Jag, Clara, Elin, Thilda, Frida, Didde och hans kompis var på Torsharg igårkväll och träffade på en massa andra folk också. Vi höll alla på att frysa ihjäl så vi gick nära elden när det helt plötsligt börjar skjuta upp en massa raketer. Det small skithögt och när jag sen kom hem visade det sig att det hade hörts ända bort till Slagsta och de hade också se det. Idag vaknade jag upp lite efter 9 och har i stort sett setat och pluggat hela dagen men nu ska jag ta en liten paus och kanske tvätta mig hår som stiiiinker rök precis som alla mina kläder gör från brasan igår! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin