THE PIANIST

Det är något konstigt med blogg.se just nu, jag kan inte se inläggen som jag lägger upp på bloggen och vet inte heller om de kommit två gånger, men jag bloggar i alla fall! Imorgon kommer en överlevande från andra värlskriget, Mietek Grocher till våran klass. Han har bett de klasser han kommer till innan att se på någon av filmerna Schindler's List eller The Pianist. Helst ville han att vi skulle se The Pianist men vi i klassen har sett den andra så därför när jag och mamma var och hyrde film igår, hyrde vi The Pianist så att jag har sett den inför imorgon. Så nu väntar över två timmars sorglig film och jordgubbar, haha!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin