SVAR PÅ KOMMENTARER

Har fått kommentarer både från anonyma och andra som jag inte besvarat ännu så gör det lite snabbt nu!


Josefine:
Vem är tjejen på bilden som du har ritat av?:)
Svar:
Ingen speciell, hittade den här!

Nea Eini Kaarto:
SV: JAAAA DET ÄR VI JU! ;) fast mobilen suger..
Svar
: Haha, ja du det tycker jag med! Laggar upp sig o en massa!

elinrehnholm:
Ja tack sigrid...har ju alltid haft liten kropp ;)34 passsar perfekt!!
Svar:
Hahah! Bra då ;)

Anonym:
vrf ska du lämna mig...?
Svar:
Därför att mina föräldrar är dumma...! Men du får ju hälsa på, fat kid!

Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se):
ja, varför ska du lämna mig? Nej men vad är ditt bästa klädesplagg (kom igen, vill se bild) ;)
Svar
: Men jesus vad jobbig du ska vara nu då! Älskar all mina kläder (typ) haha! Hmmm... jag återkommer till den frågan i något annat inlägg, haha!

Nea Eini Kaarto:
5an :)
Svar
: Mmm, jag tror att jag ska göra den! :D

fritte:
den finns på hm nu, såg den i fredags där :)
Svar
: Min kompis hade på sig den igår, så sjukt fin!

Anonym:
vad tog du bilderna med för kamera? :)
Svar
: Med min mobilkamera faktiskt! Jag har en Xperia x10 mini pro, kameran på den är gryyym!

Anonym:
vad har du för kamera?
Svar
: En från Sony, Cyber-shot. 12.1 megapixels, Optical SteadyShot, DSC-W290. Se bild här nedan :)


Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se):
nästsista var finast :)
Svar: 
Si claro! Det tycker jag med faktiskt, av alla jag tog inte bara dessa! :)

rehnholm:
1,3 och 5 men alla var fantastiskt fina! :) Krya på dig förresten sigrid !!
Svar:
Hahah, tackar så mycket! Aw, men puss på dig!


Det var allt för mig just nu men kommentera mera och fråga på så kan det komma fler sånna här inlägg! :) Godnatt på er alla!



 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin