STAN MED MAMMA



Idag på stan så kom modellagenturen MIKA till Eskilstuna så bara för att det är en kul grej så åkte jag ner och lämnade en ansökan så får vi se vad som händer! Sen efter det tog mamma och jag en tur på stan, åt lunch på Tingsgården och tog en sväng förbi Melkersten där vi stannade kvar nästan en timme. Testade lite Lexingtonkläder, pratade, snackade och skrattade med Marianne innan vi tog oss vidare till ElinMaria's källare där de hade en liten "rea-outlet" där jag hittade två fina grejer! Tog kort på klänningen så i'll be right back! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin