NOSTALGI




Haha, bjuder på lite bilder från våren och sommaren förra året och lyssnar på låtar jag nördade i somras. NOSTALGI!
Ja, nu sitter jag ju här...i mitt kök eftersom jag lämnade datan här igår. Bekväm stol i alla fall, haha. Uuuuush så hemsk hemvägen var! Cyklar ju till och från skolan nu varje dag och idag var det sån jäääävla motvind! Det gjorde så himla ont i mina ben, ville bara lägga mig ner och skrika! Men hem kom jag i alla fall på ungefär 15 minuter haha. Vänta er fler inlägg snart, har inget bättre för mig. Ha det grymt så länge :)



Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

haha sötis, speciellt bilden längst ner till vänster :)

2011-05-06 @ 16:35:18
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin