MONDAYYY


Här sitter man med sin najsiga frilla och klinkar lite på gitarren! Har pluggat lite till NO-provet sen jag kom hem från träningen. Har fått reda på att veckan jag fyller år är det helt smäckat med rep till dansfestivalen. Söndagen veckan innan ska jag vara på teatern från 9.30 på morgon till 22.30 på kvällen. Jisses! Och alla dagar under den veckan är jag upptagen i stort sätt varje dag. Jag som hade tänkt bjuda hem tjejerna på fika på fredagen... aja, får kanske ta det på typ onsdagen eller nåt istället... just thinking out loud, haha! Godnatt på er ♥



Postat av: M

hahha gulle det hade ju vart mysigt :*

2011-05-03 @ 16:03:38
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: kul att du gillar designen on my bloggish :D åh jag vill fika :D söt!

2011-05-03 @ 18:22:22
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: din lilla....bläckfisk :D jag vet allt om dig också! hahaha

2011-05-03 @ 21:29:52
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin