GODMORGON

Hej mina fina läsare! Jag har haft dans hela helgen, i lördags på 21an och igår var jag hela dagen på stadsteatern. Det är många som är sjuka och förskylda men som dansar i alla fall eftersom vi snart har föreställning och olyckligtvis blev jag också sjuk. Ont i huvudet, snuvig och tror även jag har feber så idag är jag hemma. Det enda posetiva med det är ju att man kan blogga mer, haha! Nu ska jag lägga in lite bilder på datan jag tog igår. Hörs igen efter det!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin