BLOGGENS FÖRSTA FRÅGESTUND


Medans jag sätter igång med ritandet kanske ni har lust att skriva ner lite frågor? Jag välkomnar bloggens första frågestund, inspirerad av Elinpelin. Så sätt igång och fråga, jag hoppas på måååånga kommentarer när jag kommer tillbaka :))))



Postat av: Anonym

vrf ska du lämna mig...?

2011-05-07 @ 20:13:17
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

ja, varför ska du lämna mig? Nej men vad är ditt bästa klädesplagg (kom igen, vill se bild) ;)

2011-05-08 @ 21:41:02
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin