BLACK & WHITE




Solen sken så starkt in i mitt rum i eftermiddags så jag bestämde mig för att leka modell lite haha! Ja, jag kom i alla fall nyss hem från genrepet, vi körde bara sång idag. Snart så blir det mat och efter det plugg! Har fått reda på en del slut betyg och vet att det väntas fler MVG men har fortfarande prov kvar :( Jag återkommer när plugget tagit kål på mig, haha!
peeeace



Postat av: M

eeggoooo pican!

2011-05-25 @ 19:38:36
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

fina bilder :D vad har vi kvar att plugga :O tell me nowwww

2011-05-25 @ 21:11:00
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin