13:17

Ett blogginlägg från en sliten och trött tjej! Har spenderat de senaste 1 och en halv timmarna att svara på grattiskommentarer på facebook. Över 170 stycken så det tar lite tid hehe! Jag kommer åretkomma flera gånger med en massa bilder! Igår fyllde jag ju inte bara år utan var också och klippte mig för första gången på ett år, hade dansföreställning på teatern och idag fyller ju min bror år och familjen kommer hit så det kommer bli en hel del bildbomber här om ett tag, Men först ska jag äta lite lunch så kommer strax tillbaka!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin