SUMMER FEELIN'


Uppvisningarna gick jättebra! Men för er som har varit i 21an vet ju hur golvet ser ut där (vi dansade utanför DinSko och Gina Tricot). Det är ju sjukt halt. Tänk er då att dansa på det i mitt fall strumpor men för vissa av de andra var de tvungna att dansa i tåspetsskor och steppskor! Plus att bandspelaren vi hade (haha) hackade på första och sista showen, som tur var på våran dans och inte de små. De hade ju blivit helt lost.

När jag kom hem ringde mamma från USA så jag pratade lite med henne innan jag hoppade in i duschen. Har ju sjukt mycket smink på mig men kunde inte ta bort det...då försvinnen känslan jag alltid får av dansuppvisningarna haha! Vårat uterum får alltid en speciell doft när solen skiner på det och så nu doftar det sommar här och då var jag ju bara tvungen att sätta på mig sommarkläder! Haha, men jag och Erik ska snart åka och hämta William från hans amerikanska fotbollsträning! Hörs senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin