systrar i jeans i skinande sol

Nu har jag legat ute och solat sen kl 10, så det var dags för en paus och ta en nice iskall dusch!
Jag läste Systrar i Jeans medans jag solade. Älskar filmerna och har läst böckerna någon gång i tiden men det var allt ett tag sen så tänkte att det var dags igen. Har varit väldigt dålig på läsfronten på ett tag så tänkte att det var dags igen. Måste också läsa ut de sista två kapitlerna i sista Harry Potter-boken innan filmer kommer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin