snygga brudar




Här sitter jag och lilla crazy-tilda och flummar, haha! Idag har vi haft moppekurs och när vi kom hem var vi duktiga flickor som pluggade lite moppeteori. Sen tog vi en liten cykeltur till ICA där vi träffade en liten brunig snygging vid namn Elin som joinade oss i godisshoppingen innan vi åkte hem och sitter nu här och väntar på den goda maten som lagas en trappa ner. Ja, idag serveras nämnligen dillstuvad potatis och gravad lax. Yuuuuummmyyy! See ya later, duudes!



Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

det låter bra det :D haha :D

2011-06-14 @ 20:32:29
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin