skönhetssömn


Godmorgon! Idag lät mamma mig sova till halv elva, samma som igår. Och ag är fortfarande trött! Jag antar att gå och lägga sig vid 1 varje kväll inte är för mig, haha.

Men nu har jag allt fått min skönhetssömn och är redo att rensa ur min garderob och mitt rum. Jag hatar att rensa ut grejer för det kommer alltid en tid då man ångrar något man kastat eller gett iväg men ska man flytta 60 mil bort kan man inte ha 40 väskor med kläder att släpa på. Vi hörs lite senare då jag tänker visa lite av vad jag så duktigt rensat ut! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin