onsdag


Gammal bild från förra sommarn

Godmorgon på er! Igår kom jag hem så sent från mina kusiner, vi tittade på Trassel! Innan det så var min kusin på middag hos oss och innan det det så var jag hos Thilda hela dagen. Iförrgår fick hon hem sin nya iPhone så till störst del så höll vi såklart på med den men bakade också kryddmuffins och tittade på Sex And The City. Jag tog lite bilder jag kan dela med mig av sen. Hörs senare!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin