mobilknas

Hej på er! Kom just in från en solig dag ute i trädgården men ser nu ut som en kräfta, haha. Men mer om det sen. Vill börja med att säga att jag just nu hatar antingen min mobil, Sony Ericsson eller mitt abonnemang därför jag har inte haft någon internetuppkoppling på den sen i torsdagskväll efter att jag uppdaterat den och kan varken skicka eller ta emot sms och inte heller ringa eller ta emot samtal. Arg är jag som fan! Så om någon av mina kära vänner har skickat mig sms så har jag inte bara skitit i att svara utan har inte fått några! Så, nu vet ni :) Hörs inom kort!

Kan ju inte skicka några sms så tackar dig mathilda för ett najsbajsigt inlägg, pussar till dig! ps: syntest på onsdag? :)


Postat av: M

hahah gullle!! det blir perfekt! :*

2011-06-05 @ 22:33:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin