midsommar

Glad midsommar på er! Just nu så har jag ätit frukost och ska göra mig iordning så smått. Ska försöka hinna lägga upp det jag köpte igår om jag hinner men det tror jag att jag gör. Ska hjälpa till lite här i köket, åka ut och fixa med blommor och grejs till kransar och sen åka ut till Mälarbaden där vi ska vara ikväll! Hoppas att det blir bra väder eller åtminstone varmt, är så himla trött på det här vädret! Regn, åska och blåsigt. Hörs lite senare!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin