grandma's old photos


Alla har vi varit små!


Fick min allra första egna cd...


...och sprang genast iväg för att lyssna på den!


William har inget problem alls att visa för hela världen hur kissnödig han är!


Peeeace bro!


William, Erik och jag.


Jag börjar 6-års!


Kul att jag ser ut som jag just sett Shrek när mina kusiner försöker busa med mig (som de fortfarande gör)


A happy birthday-girl


Elin, jag, Charlie, Douglas, Cajsa och lilla Mathilda sitter i Cajsas knä!


"Eeeh William, kan du inte backa in i skuggan lite så jag bara syns?"


"Hmm, Cajsas dricka ser mycket godare ut...äsch jag smakar bara lite!"


Är man syskon som fyller dagarna efter varandra kan man antingen ha separerade fester...


...eller ha en gemensam!


Uuusch! Som ni ser så var inte 2008 mitt vackraste år direkt, haha. Men jag bjuder på det!


Elin och Georgia!

Som sagt, jag hittade en massa roliga fotoalbum hos mormor så tänkte att jag kunde dela med mig av lite minnen! Älskar gamla foton!



Postat av: ed

Oh no vilka söta bilder! Hihi kul att jag var med på en av dem också :)

2011-06-19 @ 21:12:47
URL: http://dallku.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin