coffeedrink and moped course



Hela morgonen satt jag och latade mig framför teven, såg hela 6 st Sex And The City avsnitt och 2 st Vänner avsnitt. Sen tog jag min cykel ner på stan där jag mötte Mathilda och sen gick vi till optikern för att ta ett litet syntest eftersom det måste man göra om man ska ta moppekörkort.

Efter det gick vi och tog en väldigt mättande men god caramellatte på Waynes Coffee innan vi gick bort till Krekolas, moppeskolan. Det var faktiskt ganska kul! Speciellt när mina käre klumpiga bror spillde Fanta över hela Mathilda och alla hennes saker. Stackarn, haha! Nu har jag tagit mig en skön dusch och ska tänka ut vad jag ska ha på mig imorgon, goodbye!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin