bildbomb från den sjukt varma dagen










 
Först var vi och badade i Mälarbaden och det var helt sjukt kallt! Och för mig som är den största badkrukan på hela jordklotet var det inte lätt men jag hoppade i några gånger i alla fall :)

Sen så åkte vi alla hem till mig och fikade lite och jag fick en massa fina smycken och grejer från mina kära vänner! Sen drog några hem och några av oss andra kände oss extremt badsugna eftersom det var så sjukt varmt så vi tog några många dopp vid en liten hemlighetsfull brygga där det var jätteskönt vatten! Eskilstuna ån, jag älskar dig!

Nu efter min sköna dusch ska jag snart tralla ut och reparera min lite trasiga cykel och kanske påbörja en liten ny sommardesign...vad tycker ni? ;)

Bjuder helt klart på alla bilder på mig, inte en så vacker dag för moi!



Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

mama mia, love u too eskistuna ån!!!!

2011-06-08 @ 07:43:44
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin