12:11

Godmorgon (nästan!)

Imorse hade jag satt klockan på åtta, blundade i vad som kändes som 9 sekunder, tittar på klockan igen och den står på 10.25. Jag som la mig hyfsat tidigt, enooorm sovmorgon haha! Och äntligen när vädret vänder och det blir jättesoligt så har jag noll planer. Alla är bortresta eller upptagna och själv är jag kvar här, bara väntar tills hela huset är nerpackat och vi ska flytta...jaha, kanske borde packa ner mitt rum lite? Eller ut och sola? Cykla? Usch, inget lockar riktigt! Ja, ni får i alla fall ha en bra dag så hörs vi senare under dagen, puuussss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin