long live me and my dear, dear friends

Hej alla härliga läsare! Nu är det bara vi fyra i familjen här, resten av herrskapet åkte hem för några timmar sen. Jag kan inte fatta att jag har bott här nu i en vecka nu. Jesus vad tiden går fort! Och jag i stort sett inte gjort någonting, haha. Är man sjuk så är man!

Inser verkligen hur mycket jag saknar allt och alla i Eskilstuna. Alla vänner, dansen. Sånt som jag då mer eller mindre tog för givet. Men när skolan börjar så får jag väl nytt sånt. Nya vänner, ny dansskola. Men helst av allt vill jag ju bara ha kvar allt det gamla, haha. Mycket lättare. Så därför tänkte jag nu bjuda på lite gamla och nya bilder på mina älskade vänner!


Smiling faces på Grönan!


Jag och Thilda back-stage under vår lilla show i 6an.


Jag och Thilda igen, den här gången på hennes 14-års part-ay!


Haha, första dagen på 6-års. Mig ser i längst fram i den vita t-shirten och blårutig kjol och runt om mig har jag en hel del kompisar jag haft turen att fortsätta känna. Aww, va små vi är!


Den här dagen var, helt seriöst, en av de bästa någonsin. En jag alltid kommer komma ihåg. Julbakning på hemkunskapen med de man älskar mest, blir det bättre haha?


Mathilda, jag och Elin på tjejmiddagen i vintras.


Alla, och då menar jag alla, tjejer på skolavslutningen!


Första dagen av åttan, sitter kl 10 på Waynes och firar haha.


Jag och Elin har lite noja över vilket godis vi ska köpa...vad gör man då? Tar triljoner foton! (gjorde vi i alla fall, haha!)


Och sist men inte minns, bild från senaste gången vi alla firade Elin. Haha den här bilden ska så framkallas och ramas in i mitt rum!


Blev många bilder, jag vet, men har ännu fler haha! Och som ni säkert vet så så fort jag öppnar mina minnesbildmappar så kan jag inte sluta så förvänta er en hel del gamlabilderbildbomber under kvällen (jesus, idag bjöd jag på långa ord!) :).

Postat av: Mathilda

ååh jag saknar dig jätte mycket sigrid! asså shit vad kul vi tjejer har haft det dem här 2 åren! älskar dig :*

2011-07-25 @ 20:28:08
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

herre min dag vilka fina minnen<3

2011-07-25 @ 22:13:50
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: william

vilka glada bilder:D



SV; följa varandra på bloglovin;D?

2011-07-25 @ 22:42:28
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Jaha I see I see. :) Men vad kul, skulle också vilja lära mig dansa, fast inte bugg och sånt utan mer street, hade vart asnice! :) Finns dock inget sånt här uppe som du kanske förstår.. Men har du dansat det någon gång? Kram :)!

2011-07-26 @ 00:08:24
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE2: Tack för ditt musiktips! Ska in och lyssna nu! ;) Lägger även till alla låtar jag får in i en enda playlist på Spotify sen så jag säger till när listan är färdig! Hoppas du får en grym dag, kram :)!

2011-07-26 @ 01:54:51
URL: http://caydens.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin